خدمات پس از فروش و گارانتی

مصرف کننده گرامی :

با سلام . از اینکه محصولات اوگور را انتخاب کرده اید سپاسگزاریم.

 ضروری است محتویات آموزشی مرتبط با دستگاه خریداری شده را از طریق دفترچه راهنمای موجود در محصول یا سایت اوگورآریا به نشانی WWW.Ugur-aria.com مطالعه نمایید . جهت درخواست نصب دستگاه خود , تعمیر و یا مشاوره لطفا روی لینک ارتباط با مدیر خدمات پس از فروش کلیک فرمائید.لطفا توجه فرمایید که ضمانت این دستگاه منوط به رعایت نکاتی است که در این ضمانت نامه و نیز دفترچه محصول به آن اشاره شده است .

شرایط ضمانت :

  1. ضمانت محصول خریداری شده منوط به ارائه فاکتور معتبر تاریخ دار فروش از سوی فروشگاه های مجاز اوگورآریا و یا ارائه کارت گارانتی تکمیل شده از سوی نمایندگی هایی است که از سوی شرکت اوگورآریا در صفحه رسمی این شرکت به شما معرفی می گردند. در صورت راه اندازی دستگاه از سوی مصرف کننده ، معیار ضمانت نامه بر مبنای تاریخ تولید محصول است .
  2. در صورت راه اندازی دستگاه توسط مصرف کننده ، نظر کارشناس شرکت اوگور آریا در خصوص ایرادات ، ملاک و معیار می باشد .
  3. هزینه ایاب و ذهاب ، نصب و راه اندازی و آموزش استفاده از دستگاه در بدو راه اندازی به عهده مشتری و مطابق تعرفه شرکت اوگورآریا (مندرج در سایت این شرکت) می باشد . همچنین هزینه خدمات و تجهیزات اضافی مورد درخواست مصرف کننده از قبیل سیم کشی های اضافی، نصب محافظ و … به عهده مشتری می باشد.

مدت ضمانت :

18 ماه میباشد 

مواردی که شامل ضمانت نمیشود :

  1. فرایندهای راه اندازی غیر استاندارد از سوی مصرف کننده که منجر یه آسیب دیدن محصول شده باشد . ( معیار ارزیابی ، نظر کارشناس خدمات اوگور آریا می باشد )
  2. آسیب دیدگی ناشی از نوسانات برق ، حوادث طبیعی ، آتش سوزی ، استفاده نادرست ، حمل و نقل و یا عوامل محیطی مانند رطوبت و …
  3. به کارگیری دستورالعملهای غیر استاندارد از قبیل شستشوی قطعات برقی و تعمیرات دستگاه توسط تکنسین های خارج از شبکه خدمات اوگورآریا
  4. و کلیه ی مواردی که در دفترچه راهنمای محصول به عنوان عوامل ابطال ضمانت نامه عنوان شده است .

هزینه نصب یخچال و فریزر های اوگور :