یخچال های فروشگاهی اوگور

یخچال های فروشگاهی اوگور

یخچال های فروشگاهی اوگور که به یخچال های صنعتی یا تجاری نیز معروفند، از جمله وسایلی هستند که حتی برای راه‌اندازی یک سوپر مارکت کوچک نیز به آن نیاز دارید. کاربرد این یخچال ها در هر فروشگاه و مغازه‌ای که با مواد خوراکی سروکار دارد، غیر قابل چشم‌پوشی است. فریزر ها و یخچال های فروشگاهی اوگور در تنوع گسترده‌ای از قیمت‌ها، برندها، ابعاد و رنگ‌ها موجود می‌باشند و انواع مختلفی دارند.
که بنامهای مختلفی چون

 یخچال های ایستاده
 یخچال فریزر صندوقی
 یخچال ویترینی
 فریزر ایستاده
 یخچال های پرده هوا

معروفند.

در واقع اکثر یخچال های فروشگاهی اوگور به نوعی یک ویترین هستند تا محصولات را در معرض نمایش قرار دهند
یخچال های پرده هوا که به یخچال های روباز فروشگاهی یا بدون درب نیز معروفند، علی‌رغم قیمت بالایی که دارند بسیار مورد استقبال فروشگاه‌ها قرار گرفته‌اند.
بسته به سفارش مشتری در ابعاد مختلف ساخته می‌شود و برای حمل راحت داری پایه چرخدار می باشد.

استفاده از فریزر ایستاده اوگور برای نگهداری نوشیدنی‌ها در فروشگاه

فریزر های ایستاده اوگور  به انواع تک‌درب، دودرب و سه‌درب تقسیم می‌شوند. این یخچال های فروشگاهی به دلیل داشتن عرض کم، بهترین گزینه برای فضاهای کوچک هستند. شما می‌توانید تعداد زیادی نوشیدنی را در هر طبقه این یخچال جای دهید.

از یخچال و فریزر های ایستاده اوگور میتوان در داروخانه ها , مراکز درمانی , کافی شاپ ها و… که نیاز به سرما برای نگه داری محصولات خود دارند استفاده کرد . 

همچنین کارخانه‌ اوگور می‌تواند این یخچال‌ها را بطور سفارشی با استیکر و لوگوی فروشگاه شما تولید و در حقیقت شخصی‌سازی کند.

داشتن شیشه سه‌جداره پر شده با گاز آرگون سبب شده این یخچال بتواند از  مصرف بهینه انرژی برخوردار و در مقابل ضربات احتمالی نیز بسیار مقاوم باشد.

یخچال ایستاده فروشگاهی اوگور

یخچال پرده هوا؛ مدرن‌ترین یخچال فروشگاهی

یخچال های پرده هوا که به یخچال های روباز فروشگاهی یا بدون درب نیز معروفند، علی‌رغم قیمت بالایی که دارند بسیار مورد استقبال فروشگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

این یخچال های فروشگاهی به انواع یخچال پرده هوای ایستاده، یخچال پرده هوای کمدی، یخچال پرده هوای قفسه‌ای تقسیم می‌شوند.

هر کدام از این یخچال ها برای ارائه نوشیدنی‌ها، سبزیجات، گوشت و مرغ و ماهی و یا هر محصول دیگر ممکن است مورد استفاده قرار بگیرند.

یخچال پرده هوای اوگور

نکاتی که برای خرید یخچال فروشگاهی مناسب باید بدانید

1.    یخچال‌ها به دو دسته کمپرسور بالا و کمپرسور پایین تقسیم می‌شوندکمپرسور موتوری است که باعث خنک نگه داشتن فضای یخچال می‌باشد و ممکن است در بالا و یا پایین یخچال نصب شود. یخچال‌های کمپرسور بالا با داشتن قیمت بالاتر، عمر طولانی‌تری دارند و به دلیل فرستادن گرمای ناشی از کارکرد موتور به سمت سقف، فضای خنکتری را در اطراف یخچال به ارمغان می‌آورند. یخچال‌های کمپرسور پایین قیمت مناسب‌تری داشته اما به دلیل پخش گرما در اطراف و پایین یخچال عمر مفید یخچال را کاهش می‌دهند.

2.    اندازه یخچال که بر حسب فوت تعیین می‌شود، یکی از معیارهای اصلی انتخاب یخچال است. شما باید بسته فضایی که در اختیار دارید و حجم موادی که قرار است در یخچال جای دهید، بهترین یخچال را انتخاب کنید.

3.    برچسب انرژی گزینه‌ای است که شما را برای مصرف برق و بهینه‌سازی مصرف انرژی بسیار راهنمایی می‌کند.

 

4.    جابجایی یخچال یکی از معضلات مهم مخصوصاً برای یخچال های بزرگ می‌باشدداشتن چرخ می‌تواند یک برتری برجسته برای یخچال محسوب شود.

اوگور آریا با کمک دانش روز دنیا و با استفاده از مجهزترین ماشین آلات بهترین هارو برای شما خلق میکند